#1 Skrevet September 20, 2019 (endret) Selger ak festene jeg kjøpte, stått på bilen et par mnd. Ikke mye bruk i den perioden. Demontert og selges nå mens jeg fikler med andre feil. Finn link 1500,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2019 Usikker på om disse passer på min... Er fristende, hvis det ikke gir altfor mye støy og vibrasjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2019 Fortsatt støy etter jeg tok de av, så det var nok ikke disse som sto for meste parten av støyen. Litt mindre vibrasjoner så noe blir det jo med dem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2019 hoppla 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2021 Fortsatt til salgs. Pris 1500 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...