#1 Skrevet September 29, 2019 (endret) Selger mine Japan Racing jr23 felger ta kontakt ved spørsmål https://www.finn.no/159040142 har også et accuair luftunderstell som kommer for salg! Til A4/A5 b8/b8,5 ta kontakt om det kan vere til interesse 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2019 Hva tenker du å ta for luftunderstellet? og er det komplett med alt man trenger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 30 minutter siden, Anders Steen Thoresen skrev: Hva tenker du å ta for luftunderstellet? og er det komplett med alt man trenger? Ja er komplett og fungerte slik som det skulle før eg tok det av nå for 1 uke sida. Slangene begynner riktignok å bli litt stive, men kan jo få de med. Kjøpte ny styreenhet nå i sommer. Tenkte VACN pris på Ca 15 tusen Gi meg en PM ved interesse. så skal eg sjå om eg får ordna Litt bilder osv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 3, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 1.10.2019 den 16.28, Egil Valhovd skrev: Ja er komplett og fungerte slik som det skulle før eg tok det av nå for 1 uke sida. Slangene begynner riktignok å bli litt stive, men kan jo få de med. Kjøpte ny styreenhet nå i sommer. Tenkte VACN pris på Ca 15 tusen Gi meg en PM ved interesse. så skal eg sjå om eg får ordna Litt bilder osv Finnes det noen Tüv på sånt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 4 timer siden, Anders Steen Thoresen skrev: Finnes det noen Tüv på sånt? Desverre ikkje på de belgene her, da måtte du i tilfelle kjøpt nye luftbelger fra Bilstein eller airlift(?) litt usikker på hvordan det er med godkjenning av luft, veit det går men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...