#1 Skrevet Oktober 2, 2019 Da er det duket for nytt lokallagstreff igjen! 🙌  Det begynner å bli småkaldt ute, så vi trekker innendørs. Jeg har bestilt bord på Dolly Dimples på Oasen fra kl 19 og utover   Kommer du? 🤩 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 2, 2019 Stiller 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 2, 2019 Denne gangen skal eg klare å komme bort ein tur. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2019 Jeg kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 3, 2019 Kommer ein liten tur  0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 3, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 22 timer siden, Sindre Møllerhaug skrev: Jeg kommer Ta med Colt`en!   lagt til 1 minutter senere  Ser ut som jeg tar turen 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 4, 2019 Takk for flott oppmøte igår folkens! Alltid like trivelig 🙌 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...