#1 Skrevet Juli 5, 2005 Mener dette er postet før men det kommer her igjen. Ja det burde være såpass synes jeg hehe XTREMT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2005 Denne er jo også ikke gæli 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2005 En pakke kondomer hadde vært billigere, og gjort minst like mye nytte... Nei, se å få på noe skikkelige saker! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2005 Bilde av hele bilen? (øverste) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2005 Her har du bilder av denne råtta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2005 Jeg digger som regel RoboCop inspirerte mattsvarte biler, men felgene ødela hele bilen i dette tilfelle. Det gir utrykket "over the top" en helt ny mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 5, 2005 Her har du bilder av denne råtta 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 5, 2005 Den ble litt drøy, men felgene liker jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 5, 2005 Den var jo bare fæl 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 5, 2005 En ellers så rå bil... Men bredden på felgene og så lite gummi gjorde d hele talentløst.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 5, 2005 Sier bare en ting!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 5, 2005 Sier bare en ting!! og?? mange vag som kjører med merce felger.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 5, 2005 Arild viste oss bilder han hadde knipsa av denne i der'see. Han meddelte at skjermen lå og hvilte på felgkanten når lufta var sleppt ut PS! Arild's bilder var også tøffere..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 6, 2005 Nei, jeg meldte at skjermkanten lå kilt fast(!) mellom dekket og felgen Det anser jeg for å være mer ekstremt enn selve dekkstrekken Å ikke digge mærsjefelger på VW = skylapper Etter mitt syn var dette en av de aller tøffeste bilene på Wörthersee i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 6, 2005 Lakk lykter felger bilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 6, 2005 Er det frynser som henger ned fra dørhåndtakene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 7, 2005 Stygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 13, 2005 antar at disse bilene er utstyrt med luft fjering? ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 13, 2005 antar at disse bilene er utstyrt med luft fjering? ... Er nok det ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 13, 2005 Jeg lurer nå litt på hva det EMPI GTV merket gjør på siden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 15, 2005 er nok for å fremheve boble tilknytningen mer.. synes også bilen er rett og slett rå.. mangler en mattlakkert nazi hjelm hengene i speilet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Juli 15, 2005 Var det dekk strekk du sa? " border="0" alt=""> 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Juli 16, 2005 FY faen det var litt for drøyt az!! HEHE bra bilde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juli 16, 2005 Var XTREMT detta! Men blir for mye av det gode for meg az... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juli 16, 2005 Det der kommer vel under livsfarlig idioti..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...