Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en 2006 A6 4F med originalmontert webasto. Om jeg startet den manuelt fra menyen starter den og brenner fint i programmert tid. 

Om jeg prøver å starte den fra fjernkontrollen, så starter den, går i to-tre min så stopper den brått. 

Noen som har vært borte i dette? 

Edit: Ingen feilkoder

Om jeg starter webastoen med fjernkontroll, også starter bilen to min etterpå, så brenner den fint. Jeg skal tvangskjøre sirkulasjonspumpen for å se om den er ok eller ikke

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du forsøkt å lese feilkoder på webastoen? Med fjernkontroll så er vel gjerne bilen låst uten tenning, men fra meny så må vel tenningen være på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser av feilkoder i ettermiddag. Tidligere har jeg sett feilkoder som "no flame". 

Med fjernkontroll er bilen låst og uten tenning som du skriver ja. I meny er tenning på. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok diesel, og bra batteri?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Diesel vet jeg ikke. Vil tro det siden den brenner fint ved manuell start.

Bilen sto på lading under disse forsøkene, for å utelukke det.  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen mulighet til å resette lock out ved feil på webasto ved å ta sikring på riktig tidspunkt? Vært for lite diesel på tanken..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.