#1 Skrevet Oktober 27, 2019 (endret) Hei Jeg har en 2006 A6 4F med originalmontert webasto. Om jeg startet den manuelt fra menyen starter den og brenner fint i programmert tid. Om jeg prøver å starte den fra fjernkontrollen, så starter den, går i to-tre min så stopper den brått. Noen som har vært borte i dette? Edit: Ingen feilkoder Om jeg starter webastoen med fjernkontroll, også starter bilen to min etterpå, så brenner den fint. Jeg skal tvangskjøre sirkulasjonspumpen for å se om den er ok eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 27, 2019 Har du forsøkt å lese feilkoder på webastoen? Med fjernkontroll så er vel gjerne bilen låst uten tenning, men fra meny så må vel tenningen være på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 27, 2019 Leser av feilkoder i ettermiddag. Tidligere har jeg sett feilkoder som "no flame". Med fjernkontroll er bilen låst og uten tenning som du skriver ja. I meny er tenning på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 27, 2019 Nok diesel, og bra batteri? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 27, 2019 Diesel vet jeg ikke. Vil tro det siden den brenner fint ved manuell start. Bilen sto på lading under disse forsøkene, for å utelukke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 11, 2019 Er det noen mulighet til å resette lock out ved feil på webasto ved å ta sikring på riktig tidspunkt? Vært for lite diesel på tanken.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...