#1 Skrevet Oktober 30, 2019 (endret) Vart litt feil innkjøp med vinterdekk da jeg rett å slett bestilte feil..... Så selger disse 4 dekkene med sterkt prisavslag Nokian R3 215/45-17 dette er premiumdekk å prisen er ikke prutbar da jeg har allerede tapt endel på dette..... Husk dekk er ferskvare så kjøp ikke dekk som er 2-3 år gamle disse er produsert i 2019 ! Kan leveres fraktfritt i området Sunnmøre /Molde gratis eller etter avtale andre steder i landet ,og jeg kan å være interessert i å bytte disse i samme dim sommerdekk om noen har dette liggende . Selges for 6000 kr Telefon 91121783 oahje@online.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 3, 2019 (endret) Nypris medlemmer 5000 kr !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 7, 2019 (endret) Skal en tur ned til Gøteborg en av dagene i uke 46 Dvs.. muligens den 12 November sånn ca å kan da frakte dekka gratis på Østlandet om noen vil ha de fraktet gratis hjem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2019 Solgt ! 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...