Anbefalte innlegg

Hei, jeg har akkurat fått «ny» akkumulator fra eBay, men viser seg at de er ulike. Kan jeg blende hullet som ikke skal brukes?

3D8DCC08-F594-47D2-8AF2-415F58235A29.jpeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk du bytta bomba? 

Er borti samme problemstilling. 1 hull meir på den nye kontra gamle som satt i bil. C3 karosseri. 

 

Mvh Runar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare blenda det hullet som ikke skal brukes:) 

 

jeg sveisa igjen en bremserørmutter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja jeg satte i en blindplugg i eine hullet.Lufta du systemet på noe vis?

Her sprakk servopumpa ved oppstart.Men det var ved en av di pluggene som sitter i pumpehuset.Har skiftet pakning der tidligere.Sikkert brukt for mye moment på pluggen. Venter på nye pumpe,så jeg får prøve igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lufta det ved å sette trykk på reservoar... prøvde med vakuum først men funket dårlig... 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reservoar...då meiner du tanken til hyd olja? Hvor åpna du for og få lufta ut?

I følge noen eldre Audi mekanikere på Møller, så brukte dei ikke og lufte dei tinga der. Men det tviler jeg på. Blir jo luft nederst i systemet når en skifter bomba. Regner med det var derfor pumpa mi sprakk..Luft lomme som gjorda at relif ventil ikke åpna og gikk til retur i tank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.