#1 Skrevet November 3, 2019 Hei, jeg har akkurat fått «ny» akkumulator fra eBay, men viser seg at de er ulike. Kan jeg blende hullet som ikke skal brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 7, 2020 Fikk du bytta bomba? Er borti samme problemstilling. 1 hull meir på den nye kontra gamle som satt i bil. C3 karosseri. Mvh Runar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2020 (endret) Jeg bare blenda det hullet som ikke skal brukes:) jeg sveisa igjen en bremserørmutter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2020 Ja jeg satte i en blindplugg i eine hullet.Lufta du systemet på noe vis? Her sprakk servopumpa ved oppstart.Men det var ved en av di pluggene som sitter i pumpehuset.Har skiftet pakning der tidligere.Sikkert brukt for mye moment på pluggen. Venter på nye pumpe,så jeg får prøve igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2020 Jeg lufta det ved å sette trykk på reservoar... prøvde med vakuum først men funket dårlig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2020 Reservoar...då meiner du tanken til hyd olja? Hvor åpna du for og få lufta ut? I følge noen eldre Audi mekanikere på Møller, så brukte dei ikke og lufte dei tinga der. Men det tviler jeg på. Blir jo luft nederst i systemet når en skifter bomba. Regner med det var derfor pumpa mi sprakk..Luft lomme som gjorda at relif ventil ikke åpna og gikk til retur i tank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...