#1 Skrevet November 10, 2019 Hei! Har en 2010 Audi A3 2.0l tdi Quattro. Denne har dieselvarmer originalt. Kan sette tidspunkt på start av varme osv. Men er det mulig å "bygge" denne om til at jeg kan bruke fjernkontroll eller app? Erfaringer og tips mottas gjerne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 10, 2019 (endret) ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 10, 2019 På min Amarok jeg hadde for et par år siden så var det motsatt, jeg hadde fjernkontroll men ikke mulig å sette på timer. Fikk ettermontert tidsur hos lokal webasto verksted her i Drammen for rundt 2500,- mener jeg å huske. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 11, 2019 Takker for svar. Jeg får ringe litt rundt 👍 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 11, 2019 Palmberg er verkstedet i Drammen jeg kan anbefale, de jeg brukte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet November 25, 2019 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 10.11.2019 den 20.58, Pål Finneid skrev: Hei! Har en 2010 Audi A3 2.0l tdi Quattro. Denne har dieselvarmer originalt. Kan sette tidspunkt på start av varme osv. Men er det mulig å "bygge" denne om til at jeg kan bruke fjernkontroll eller app? Erfaringer og tips mottas gjerne Rart at det ikke er fjernkontroll, men uansett i grove trekk så lystrer webasto'n et w-bus(webasto-bus)signal inn på pinne 2 i X1 kontakten på varmeren. På den kabelen kan du huke deg innpå med en kabel(gul) fra Thermo call. Velger du TC4 advanced får du flest valg i app'en. https://www.webasto-comfort.com/fileadmin/webasto__media/webasto-comfort.com/NO_NO/Documents/norway-car-technical-documentation-thermo-call-4.pdf Bildet viser Thermo call modifikasjon av eksisterende Telestart(fjernkontroll)ved bruk av Y kabel(den med lappen på) som binder de sammen. Fjernkontroll hører fortiden til. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 29, 2019 Takk for bra svar Enig i at fjernkontroll er litt ut og app er inn. Hvis jeg kjøper en slik boks, vil denne da kommunisere med bilens kupevifte osv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 29, 2019 Skal vi prøve med bilens VIN? Så kan jeg sjekke i Elsawin om hvordan koblingskjema ser ut og hvilken varmer du har. Styrekortet i webasto sender signal til å starte vifte i kupé når varmeren har kommet i gang. Slik du har det i dag vil jeg tro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Desember 8, 2019 Ja, sjekk gjerne Chassisnummer er WAUZZZ8P2AA041287 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...