#1 Skrevet November 12, 2019 (endret) Hei Har fått sporet noe mer informasjon av tidligere eiere Har en perlemor hvit Audi S2 Coupe ABY 1993 model som jeg vureder og selge da jeg ikke finner tid til og begynne å gjennomføre dette i vinter. Bilen er og anse som ett prosjekt da den trenger en generel gjennomgang. Km stand 156500 km har vært i kontakt med noen av de tidligere eierene og har fått følgenede informasjon: Whitline bakrestab H&R Monotube coilovers 034 high out put coil kit Ferita eksos Smidd innmat i motor (stempler og råder) vist nok kjøpt fraVS motor / Frode Jørgensen Hohenester chip Wagner rs2 manifold Som nevnt tidligere trenger bilen en generel gjennomgang Bremser må tass og motor trenger en generel gjennomgang Jeg har kjøpt inn paknings sett, Regreim kit & bremsskiver fremme (Black Diamond). Ny radiator er også handlet inn da jeg har vært ute for at de gamle sprekker mellom aluminumen og plasten Utover dette har tidligere eier skjært i stykker forntfangeren for og få montert større intercooler. Jeg fått taki en kopi glassfiber fanger som en midlertidg erstatning. Det var også satt inn noe sparco stoler i bilen da jeg kjøpte den disse er nå solgt og ett interiør i sort skinn er handlet. Dette settet mangler for øyeblikket dørtrekk. De orginale stoff stolene hadde han kastet.. Det er også verdt og merke seg at denne bilen har har Carbon dør lister. Har også fått taki ett sett linselykter som kan følge med bilen. Setter prisen til 150000 kr men pirsen kan selvsagt reduseres hvis man ikke ønsker og ha med en del av delene. Tror det er stort potensialet i denne bilen for en som enten vil ha seg en orginal bil eller en leke bil. Det er også langt mellom biler med denne Km standen Stoler solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 30, 2019 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...