#1 Skrevet Juli 5, 2005 Jeg lurer her på om det er noen som kunne tenke seg bare et bitte lite treff i kr.sand i juli en gang? Siden jeg er ny å kjenner ikke mange som er medlem av vacn, så kunne jeg tenke meg et lite treff får å bli litt kjent..Hvis det er fler som syntes dette hørtes ok ut, som også er nye her?skal vi prøve å få til dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2005 Vi får se om vi ikke kan få til et treff som erstatning for det som ble avlyst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2005 Det høres bra ut..Håper vi får til noe da.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 5, 2005 Hadde vært greit med et lite treff. Lars Inge: er det mange som har meldt seg til go-karten i evje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 5, 2005 Hadde vært greit med et lite treff. Lars Inge: er det mange som har meldt seg til go-karten i evje? Nei desverre...jeg skal sende en e-post til alle i lokallaget og se om det hjelper. Det har jeg faktisk glemt. Takk for at du minner meg på det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 5, 2005 Heisann folkens! Jeg er klar for dette jeg også. Er jo ikke ny da, men jeg syns ihvertfall det er gøy å bli kjent med nye medlemmer. Agder lokallag vokser rimelig fort føler jeg. BRA 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...