#1 Skrevet Desember 15, 2019 Hei. Skal hjelpe en kompis med å montere ekstra fjernlys på en VW transporter T6 tru det er 12 ell 13 mod. Noen som har gjort dette å vet hvordan det er å få til styrestrøm signal. Regner med deg er Canbus på både nær å fjernlys på denne. Bør jeg få tak i en slik Canbus reader osv eller får man jukset det til. Mvh Trond 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 16, 2019 På min 2013 modell er den koblet inn på hovedlykta. På "gamle" måten.. Montert på VW verksted i sin tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 16, 2019 OK. Kanskje det kan gå på gamle måten da. Har ikke sett på bilen enda serru. Får koble opp å se å evnt så får jeg få i mere deler for å få det til hvis det ikke går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 17, 2019 På min 2013 modell (registrert sent 2012) som det er bixenon og halogen fult lys i tillegg er det koblet opp på gamlemåten med *strøm tyv* fra halogen fult lyset. Og dette er gjort hos Møller i sin tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...