#1 Skrevet Desember 20, 2019 Hallo, noen som kunne tenkt seg ett lite oppdrag i romjulen eller rett på nyåret?(helst før eller iløpet av uke1) Vi har leid ut ei brakke med dusj og toalett i Bergen, der har den ene smekklåsen gått på ute hos kunde Hele oppgaven dreier seg om å kappe bort 4-6 skruer, vippe ut en dør som har gått i vranglås, demontere en smekklås fra døren og skru tilbake døren med nye skruer. Har du muttertrekker med umbraco bits er det stor sjangs for att du klarer å skru opp skruene uten å kappe dem bort også dette er selvfølgelig betalt arbeid og jeg sender en bekreftelse på at du får lov til å jobbe på utstyret vårt. Bare så jeg skal slippe turen fra Hamar for en så liten jobb Eneste krav: vinkelsliper, håndverktøy, evt drill med bor og anskaffe passende skruer. Send meg en PM Mvh Hans Kjetil Langgård Mekaniker Mylift Hamar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Desember 30, 2019 ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 7, 2020 Jobb utført 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...