#1 Skrevet Januar 5, 2020 Hei. Tenkte meg å ta turen til Høydalsmo å se litt på isbane kjøring. Er i regi av BMWCCN men alle merker er tillatt på banen. Så er vist muligheter for å prøve bilen sin på banen. Er også mulighet for overnatting på Straand Hotel. ISBANEKJØRING MED BMW CCN OSLO & AKERSHUS HØYDALSMO/ OFTEVATN I TELEMARK 25.-26. januar 2020 Ligger ikke så mye mer info ute enda. Men etter hva jeg forstår starter kjøringen kl 10:00 hver dag. Noen som vil slenge seg på? Jeg tenker å ta meg en dagstur på 25 januar 5 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 5, 2020 Kunne vært skøy det 🤔 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 5, 2020 Hiver meg på her såfremt jeg ikke er på jobb 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 5, 2020 Ikkje heilt sikker, men trur eg er med 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 21, 2020 Er avlyst pga. dårlig isforhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2020 Men ser ut som om de muligens skal arrangere kjøring en annen plass. Men usikker på om det blir samme helg 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...