Småproblemer med skifte av skiver/klosser

Anbefalte innlegg

Har ein liten bastard, nemlig ein polo 98' stv. ( er vell egentlig ein seat med anna lykter/interiør)

Held no på med å skifte skiver og klosser framme. Det viste seg å ikkje være så lett. Eg kann ikkje forstå kva VW tenkte på når dei valgte umbrakoskruer som festemiddel for kalipperen... Iallefall når kvaliteten er så dårleg at nøkkelen berre gjek rundt.

Jaja, ingen ting ein dremel, hammer og ein vannpumpetang ikkje kan løsne.

Men det største problemet kom når eg skulle skru det heile i hope igjen. Med nye skiver og nye klosser så vart det plutselig litt vell trangt. D.v.s. at eg får ikkje tredd kalipperen ned over skiva i det heile. mangler 0.5mm for at det skal gå.

Så vidt eg ser så er stempelet heilt i bånn i kalipperen, og eg har pussa vekk det som var av rust o.l.

Spørsmålet er då om eg må leite vidare etter nokre klosser med tynnare belegg, eller om eg skal ta og planslipe klossane litt. Er greenstuff klosser, så i teorien så skall man ikkje fjerne "brake inn®" belegget, men har det noko å seie?

Eventuelt er ndet noko som veit kor tykt belegget er på orginale VW klosser? (møller nekter å oppgi det :/ )

(viss dette innlegget ikkje er til å forstå, så beklager eg det. Går på nokre "hyggelige" tabletter p.g.a. ein skada ankel)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei !

Jeg skal gjøre samme jobben om litt på min bil. Kan det være at ikke stempelet er helt inne likevel??

Jeg har kjøpt et verktøy hos mekonomen her i Bergen. Dette verktøyet heter "Bromsverktyg" og har nummer 42-71002.

Kan jo være en ide å prøve det ?

Ellers så er vel klossene som du har fått riktig type ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste oppdatering:

Klossane so sto på bilen når eg køypte den var 15.5mm og det etter å ha vert slitt ein del.

Klossane eg køypte var 17mm (fekk oplyst at det skulle gå greit av ein vw forhandler)

Klossane skall være 15mm orginalt. (funnet etter mykje leiting og telefonering)

Så då vert det ikkje greenstuff på meg. ( viss eg ikkje sliper ned)

Er det nokon som kan anbefale nokre andre kvalitetsklosser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har bestillt ferodo klosser fra kollevold.no

Hvis du skal ha slike klosser, må du trolig bytte skiver også, men du kan jo ta en telefon til kollevold og spørre ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.