#1 Skrevet Januar 13, 2020 Jeg er på jakt etter et speedometer til min golf 2. Da mitt har sluttet å virke skikkelig. Krav: må ha 2 kontakter. Då jeg kjøpte ett på finn.no og det hadde bare 1 kontakt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 13, 2020 minn meg på igjen, 2 stikk er gamle CE1 med kjørecomputer, er det ikke ? For ordens skyld, sjekk om det er VDO eller noe annet du har, og om hva kodingen er på det (altså 860, 950 etc) - står med liten skrift på instrumentskiven. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 14, 2020 (endret) 2 stikk er CE1, 1 stikk er CE2 CE1 både med og uten kjørekomputer hadde 2 stikk Kan hende jeg har liggende, hvilke specs trenger du? Kjørekomputer eller ikke? 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 15, 2020 Jeg trenger uten kjørecomputer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...