Anbefalte innlegg

hvordan ET har du på felga dine da? husk på att det er veldig viktig.. ikke mange som tenker over det. men å kjøre med f.eks ET40 på en senka golf, så skraper det nok ganske lett på innerskjermene vil jeg tenke meg..

Husker ikke eksakt i farta men tror det er ET37 eller 38......subber i humper og ved svært heftig svingkjøring....innerskjermene foran er det bare minnene igjen av hehe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke eksakt i farta men tror det er ET37 eller 38......subber i humper og ved svært heftig svingkjøring....innerskjermene foran er det bare minnene igjen av hehe.

hadde du hatt litt snillere ET så hadde det ikke vært noe problem.. kjørte ifjor på 7,5x17" ET35 og med 205/40 så og da gikk det helt fint kjøre med den senkinga jeg hadde da. ca 65 mm.. subba litt i yterskjerma, men det ble det retta på.

pr idag så kjører jeg med 8x17 ET35 og det subber litt i ytterskjerma i dumper og ved sakte sving. men hvis du leser litt lengere opp så kommer det av att slite banen på dekka mine likker opp under skjerm kanten, og jeg har senka noen cm lenger ned i forhold til det jeg hadde ifjor.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.