#1 Skrevet Januar 15, 2020 (endret) 4000,- 8.5X18" ET42 5X112 Har litt skader her og der. Trengs en full overhaling for å få dem strøkne, finnes noe småbulker. Flere bilder på Finn: https://www.finn.no/188506483 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 10, 2020 Hei! Har du desse fortsatt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 26, 2020 Disse har jeg enda, de står pr. nå på bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 29, 2020 Ok, eg har desverre kjøpt meg nye sommardekk i mellomtida. Veldig fine felgar, trur ikkje du får problem med å selga dei hvis du legg dei ut på finn til høgare pris enn det du tenkte over.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2020 Kunne det vært interessant med ett sett med BBS RX? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 3, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 6.7.2020 den 11.15, Magnus Johannessen Lie skrev: Kunne det vært interessant med ett sett med BBS RX? BBS RX kan være interessant! Spørs litt på innpresset 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 3, 2020 Kan sjekke det Sånn kjapt, så har jeg bilder av de på bilen her: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176886231 De har noe skrammer her og der, og er ikke helt beine lenger. Står dekk med bra mønster på, men det har vel ikke så mye å si for din del her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 5, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 3.8.2020 den 19.48, Magnus Johannessen Lie skrev: Kan sjekke det Sånn kjapt, så har jeg bilder av de på bilen her: https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=176886231 De har noe skrammer her og der, og er ikke helt beine lenger. Står dekk med bra mønster på, men det har vel ikke så mye å si for din del her. Fant du ut av noe innpress? ☺️ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet August 5, 2020 Undersøker det ikveld Har du noe nummer jeg treffer deg på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet August 5, 2020 (endret) 18x8 ET 32 BBS RX207 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet August 6, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 11 timer siden, Magnus Johannessen Lie skrev: 18x8 ET 32 BBS RX207 Da passer de ikke på bilen min 😔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet August 6, 2020 (endret) Selges nå uten dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 21, 2020 Lagt til en finn annonse med litt fler bilder. Funnet ut at jeg skal kjøpe meg noe OZ felger så i hovedsak kun salg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 22, 2020 Nå vil jeg bare bli kvitt dem. Førstemann med 4000 får de. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 10, 2021 Solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 10, 2021 Står det på FINN annonsen iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 10, 2021 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 22 minutter siden, Ola L Lereim skrev: Står det på FINN annonsen iallefall. takk. sjekka ikke der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...