Anbefalte innlegg

Hei. 

Har en mk5 gti med dsg. Den er chippet å synes den lugger/hakker (hopper opp å ned på turtall) litt under køkjøring når den ligger i 2 giret når jeg kjører med automat. Når jeg bytter over til manuel girvalg å ligger i 2 gir og kjører rolig så lugger den ikke. Noen som har vært borti noe lignende før? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 trinn/7 trinn? På min 7 trinn fikk jeg byttet fra syntetisk til mineralolje og re-programmert mecatronicken. Dette var fordi noen biler med denne kassen spesielt nedover i europa hadde problem med at girkassen kunne skumme opp oljen slik at sensorene ikke virket som ment. Dette var gratis for min del, men hørtes ikke ut som at det var aksjon på dette i norge. Siden jeg spurte om dette, fant de en aksjon for andre land og tok derfor ikke betalt. 

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel en 6trinns dq250 b

Våt clutch kasse siden det er på en gti. 7trinns med tør clutch Dq200 ble bare levert på de små motorene. Var veldig hakkete og lugget på min scirocco med dq250 kassa jeg fikk kjørt en nullstiling av kassa på jobben. Da ble den bra etterpå. Du får også gjort det med vagcom hvis du har det tilgjengelig. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.