#1 Skrevet Januar 23, 2020 Litt usikker på om dette er under rett forumdel men jeg prøver iaf! Spørsmålet er som følger; Hvor kan man få tak i understell til seter til forskjellige biltyper? Jeg vurderer og spare setene mine i 190E min(ja, beklager! Gjelder Mercedesen min nå..), så tenker å gå for noe annet. Men da må jeg få tak i understell som passer den bilen og en universal sportstol. Takker for hjelp! Og det er bare å flytte tråden om den er plassert feil! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 23, 2020 Recaro selger en god del understell. Jeg har kjøpt der i fra og tilpasset (i Norge er det Hellanor som importerer Recaro). 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2020 Som Hans Peter skriver lager de fleste leverandører av ettermarkedsseter understell til diverse biler, som feks Recaro, Sparco, Cobra osv. 190 ble mye brukt i motorsport før, så rimelig sikker på en eller flere av dem har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...