#1 Skrevet Januar 25, 2020 Har lyst på nye felger på c7'n til sommeren. Noen som har noen gode tips til felger? Bode for fitment og utseende. Har i dag Asanti ABL-13 20x10,5 et 38 med 275/35-20. Har 2 problemer med disse. Det ene er at dekkene så vidt tar borti hjulbuen bak når man kjører den lavt. Det andre er att kanten på felgen stikker litt utenfor gummien. Og når man bor langs en f'ings grusvei blir denne stygg av steinsprut med en gang. Jeg har hatt noen Rotiform BLQ felger før så jeg er også ferdig med felger som er dritt å komme til for å vaske alle kriker og kroker. (Vet dem ikke er di værste som finnes, men dem er ikke di beste heller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2020 Jeg er og på utkikk etter hjul, så driver og ser etter rett størrelse og inpress. Vi kan jo legge inn det vi kommer over av dimensjoner, så blir det lettere for alle som søker. Her er iallefall 20x11 et19 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...