#1 Skrevet Januar 27, 2020 Audi 80 B4 5E cab 1992 HJELP! Problem 1 Ved 2800 omdreininger kommer 3 alarm varsler på lavt oljetrykk, og oljelampen begynner å lyse. Oljetrykksmåleren nede viser korrekt trykk. Noen som kjenner dette problem, og evnt løsning? Problem 2 Ved hastighet over 5 km lyser ABS lampen hele tiden. Noen som kjenner dette problem, og evnt løsning? Takk for alle innspill. Mvh Thorvald - Bergen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 27, 2020 Hvilken motor? Problem 2 skyldes antagelig rust/møkk på ABS kransene, evnt dårlig ABS sensor(er). Diagnose kan fortelle hvem av hjula du mangler signal/pulser fra. Kan også sjekkes med oscilloskop hvis du har tilgang til det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 27, 2020 Takk for svar. Motor er 5 E på 133 hk Jeg jobber videre med dine forslag. mvh Th 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2020 Hei Min mekaniker etterlyser et diagram / skjema over ABS. Hvor finner jeg det? Mvh Th 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2020 Nr1 er dårlig olje trykk sensor sensor. Er vel den hvite om jeg ikke husker feil. Er vel gjerne krans eller sensor som nevnt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...