#1 Skrevet Januar 29, 2020 Ønsker og kjøpe en 3A blokk som stod i Audi i perioden 08/88-10/91. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2020 (endret) Om det er "bubble" block du leter etter., så har jeg ei 2.0 2E blokk m/veiv m som skal være identisk. Edit: Dette var vist ei høyblokk, etter jeg fikk målt litt. 236mm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2020 Hei Andreas Har sett etter en 3A blokk lenge uten å finne en.2E blokken er andrevalget. Er det mulig å få se på den en kveld? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 2 minutter siden, John Helge Vik skrev: Hei Andreas Har sett etter en 3A blokk lenge uten å finne en.2E blokken er andrevalget. Er det mulig å få se på den en kveld? Det kan vi få til. Men ikke noe før evt neste uke. Gi meg en lyd på 900 24 643 on det blir aktuelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...