#1 Skrevet Januar 30, 2020 Mangler WG lokket på min, så om noen har en defekt turbo fra 1.8TSQ, med intakt Wastegate så vil jeg gjerne kjøpe! Evt hel turbo. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2020 Har en komolett motor på hylla du kan få for 1000.- 😛 med turbo 😜 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 5 timer siden, Tom Vadseth skrev: Har en komolett motor på hylla du kan få for 1000.- 😛 med turbo 😜 TSQ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2020 Nei, motorkode APU 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement 17 timer siden, Tom Vadseth skrev: Nei, motorkode APU Det hjelper meg ikke mye,men takk for tilbudet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2020 (endret) Har en hel sliten 8L 1.8TSQ som jeg kan kvitte meg med om det er av interesse? Edit: så det var til B5 nå, ikke A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...