#1 Skrevet Februar 4, 2020 (endret) Heihei! Da drar vi igang lokallagstreff igjen! Jeg har bestilt bord til oss, og de står klar med pizza for de som måtte ønske å ta seg en matbit Vi treffes på Dolly Dimples Oasen kl 19 nå på torsdag Har også laget event på Face: https://www.facebook.com/events/550157925586643/ Kommer du? -Magnus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2020 Kommer 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 4, 2020 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 4, 2020 Kommer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 4, 2020 Er offshore . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2020 Eg kjem🍕 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 25, 2020 Hei Haugesund, vet dere hva som skjer med Dolly der oppe? Blir den Dominoes? 😲 Eller har «Lie»-gjengen ordnet noe? Her hadde jeg både Peppes og Dominoes på Bryne, men om 1 mnd. er den siste borte. 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 25, 2020 Tja, om vi har ordna akkurat det der vet jeg ikke 😅 Men det er nå Dolly enda 🙌 (Heldigvis) 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...