#1 Skrevet Juli 5, 2005 Noen som har oversikt/tegning av hvordan demontere dørpanelene i audi rs2 får de nemlig ikke ut for montering av div stereo og kabler. Tror jeg har fått ut alle skruer men vil ikke røske og dra. Så bilder osv hadde vært flotters 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2005 ingen bilder, men er 3 skruer under hantak frame (2 bak) + 2 oppe ved ruten henger ofte godt i fester må skyves oppover. fridtjov 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 5, 2005 ring meg på 90953910 på dagen i morra så kan jeg se på bilen min, så finner vi ut av det, er ganske så lett og bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2005 To skruer i de øvre "hjørnene" i dørtrekket. En skrue "bak" døråpner på innsida. Når du har løsna denne må du skyve selve åpneren litt bakover, for så å vippe den ut i fremkant. Du kan da dra ut hele den greia, og hekte av wiren på baksida. Skru ut det håndtaket du drar igjen døra med, når du sitter inne i bilen. (Samme del som vindushever-knappene sitter i) En eller to skruer. Når du har fått ut dekslene med knappene, og det under så skal det åpenbare seg en del skruer. Husker ikke i farten hvor mange det er under der. 4 kanskje? Når disse er løsnet, er det bare å ta i håndtaket og dra hele dørtrekket rett opp. Mener å huske dette skulle stemme ganske bra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet August 28, 2006 Hvordan er det med dørpanelet bak? Skal høyttaleren skrues løs før trekket skal av, eller følger den med trekket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet August 28, 2006 Høytaleren er skrudd fast i en holder som sitter festet med 3 "klemmer" mot dørtrekket. Dvs deksel og alt sitter i denne. Det er forøvrig en støvboks/deksel over dette igjen bak. Litt styr men klart verdt strevet! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet August 28, 2006 Hvordan er det med dørpanelet bak? Skal høyttaleren skrues løs før trekket skal av, eller følger den med trekket? Den følger med trekket, og hele trekket er av på ca 1 minutt! EN skrue oppe, "foran" og "bak" på dørtrekket så en skrue bak hendelen (som du må holde oppe for å få ut). deretter dra panelet forsiktig opp og pass på at du ikke herper vaieren. Når du gjør det selv så er det utrolig enkelt bak kontra de panelene foran. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet August 28, 2006 Ikke værre nei.. Da er det bare å gå til innkjøp av høyttalere og kabel:) Takk for svar begge to! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...