#1 Skrevet Februar 11, 2020 Hei! Jeg har en 2006 Audi S3 8P. Har bensintanken på den bilen en sikkerhetsventil? Slik at vis bilen velter å havner på taket så lekker det ikke ut bensin? Takker for all informasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 12, 2020 Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement På 11.2.2020 den 6.51, Rune Digerud1 skrev: Hei! Jeg har en 2006 Audi S3 8P. Har bensintanken på den bilen en sikkerhetsventil? Slik at vis bilen velter å havner på taket så lekker det ikke ut bensin? Takker for all informasjon seg Har sjekket me teknisk på Møller den har ingen ventil som lukker seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2020 Hmmm... Jeg trodde faktisk alle biler etter et visst årstall hadde det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2020 Avluftinga på tank orginalt blir vel ledet frem i innsug orginalt vel? Tipper han tenker på ift lisens på bil er det krav til lukkeventil på avluftinga dersom det ikke er fra før. Om du da ruller vil avluftinga bli stengt og drivstoff ikke renner ut den veien. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...