#1 Skrevet Februar 16, 2020 God dag. Har en Golf MK7 med feil på dynamiske adaptive lys. Når jeg søker litt rundt så er dårlig kontakt i kontakten til tåkelys nevnt. Og jeg sjekket denne på passasjer siden iom jeg fikk en feil på den på vagcom. Den så fin ut, dro den inn å ut et par ganger, men ikke noe bedre. Vagcom sier kun noe om tåkelys på passasjer, og ingenting mer. Ikke dårlig pære heller. Noen tips i denne saken? Lysene fungerer helt fint ellers. Takker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 16, 2020 Har du fysisk feil på lysene eller kun en feilkode ved diagnose? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 16, 2020 (endret) ikke helt svar på det lurer på, men når min 2016 mod mk7 meldte feil på adaptive lysa var det bare ei h7 pære som var defekt. adaptive lyset/"svinglyset" sitter i hovedlykta på alle med bixenon , mulig det er anneledes på eldre modeller, eller om du har halogenlamper event led som kom på facelift/el golf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2020 Takk for info. Lurte på ei pære jeg og, men pæra lyser. (I tåkelyset) Lurer bare på å bytte de uansett. Er bixenon, og der fungerer alt som det skal. Er feilmelding i display og vagcom. Feilmeldingen kommer kun når lysene faktisk lyser, altså kjører man på dagen med lys i auto og kun parklys er på så er det ingenting. Men så fort lysene kommer på wå går det vel en 30sek og så kommer feilmeding. Virker å henge sammen med at man må svinge på rattet. Tror om man hadde kjørt rett frem selv med lys på, så hadde ikke melding kommet. Når en ser på lysene når bilen starter, så tar de jo en selvsjekk av justering, motorer osv i lykten og det fungerer plettfritt. Går kanskje prøve nye pærer i tåkelysene. Takk for tips så langt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2020 Har du svinglyset i tåkelys og ikke i hovedlykt mellom daylight og hovedlys? Dette er på min 2014 mod. Har du dynamisk kjøremodus? Regner med du vet at dynamisk lys ikke fungerer i ECO mode, men det gir jo ikke feilvarsel da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 24, 2020 Er vanlige halogen tåkelys uten noen ting. Men de slår seg av/på iht sving. Leste en vei at de slår ut kode og lampe på dynamiske lys. Enda jeg trodde det bare gjaldt selve hovedlyktene. Ja skulle ikke vært feilmelding uavhengig av modus etc. Takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...