VW Golf GTI 2005 (havarert, reparasjonsobjekt)

Anbefalte innlegg

Selger en havarert VW Golf GTI 2005 modell.

 

Bilen fikk problemer på vei fra Bergen til Rauland, og står nå i Åmot hos Vianor Vinje.
Bilverkstedet har ikke gjort noen store undersøkelser, men sier at det er problemer med toppen. F.eks. knekt kamaksling eller noe lignende. Det er nok fare for relativt store skader.

 

Før bilen ble solgt hadde motoren en ulyd.
Hadde den inne hos Møller i 10/2018 som mente ulyden var fra katalysatoren. Leverte den inn til Svendsen Eksos for å bytte katalysator og eksosanlegg. Etter byttet var "ulyden" der fremdeles. Leverte den inn til Møller igjen 20/2011 som fremdeles ikke klarte å finne ut av det, men trodde at det kanskje kunne løses ved å "Skifte kamakselforstiller, strammer og kjede". De sa at så lenge lyden ikke endret seg var det sannsynligvis ikke noe farlig, så jeg valgte å ikke gjøre noe med det. Det er godt mulig at det er noe her som har forårsaket motorhavariet.

 

Jeg har en mistenka om at ulyden stammer fra en reparasjon utført i 2017 da hele toppen måtte demonteres, men den var tilstede før dette også så er veldig usikker. Ser at det er endel andre med tilsvarende motor som har hatt tilsvarende ulyd fra "kamakselforstiller, strammer og kjede"-området.

 

Prisantydning er 15000, men jeg er åpen for bud ved hurtig avgjørelse.

 

Kontakt med på tlf 95168559 eller sverrebook@gmail.com. Navnet mitt er Sverre Aleksandersen.

 

Bilens sommerdekk befinner seg i Bergen. Det er de originale felgene, men er noe kantkjørte. Dekkene har kun gått 1 sesong.

Jeg kan være behjelpelig med å transportere disse til Åmot for overtakelse/signere kontrakt.

Se finn annonse fra før havariet for ekstra informasjon og bilder - https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=169544543.

 

Bilen selges som den er og som et reperasjonsobjekt.

 

spacer.png

 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.