Gjøre ren skinninnredning

Anbefalte innlegg

Jeg berga ku-innredninga fra gamle bilen og skulle ha dette over i en annen bil. Ettersom dette ser ut som det gjør, vil jeg gjerne gjøre det reint siden resten av bilen er veldig fin. 

Hva bør jeg bruke for å få dette reint igjen, og er det noe man må passe på når man skal rengjøre skinn? 

 

 

20200323_161455.jpg

20200323_161503.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruk en god skinnrens med en myk børste og svamp, gjerne type "magic sponge" også jobber du det godt inn og tørker av med en ren klut. Gjenta til kluten ikke blir møkkete lenger også setter du inn med en skinn melk og tørker av det overflødige. 

Fenice sitt kitt er knall bra, ellers så er både color lock og Swiss wax sine kitt veldig bra, 😊

 
 
lagt til 0 minutter senere
 

Svampen må være fuktig og  og vaskes jevnlig mens du holder på👍🏻

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Color Lock produserer Swisswax sin skinnpleie serie. Color Lock får du kjøpt hos CarSpa (importør) og med klubbrabatt. Lykke til!:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser Colourlock sitt kit er nevnt her flere ganger, har brukt dette selv med svært godt resultat! :) Knall-produkter :D Og som Hans-Peter sier, vi har klubbrabatt hos CarSpa :)  

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg standardisert på colorlock når det gjelder skinn på mine biler, og er som Magnus svært fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.