#1 Skrevet Mars 29, 2020 (endret) Sysler litt med Golfen på langt tidsperspektiv. Nå husker jeg ikke helt, men GTI har vel tepper på bakplate, støtdempertårn og gulv i bagasjen? Samt plate for bakluke skulle jeg gjerne hatt. Dette gikk i stykker dengang jeg vurderte skjult baklukeåpner, og låsen skar seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 9, 2020 Hei,er det en sånn plate du er ute etter.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 9, 2020 Stemmer! Har ikke "popnaglene" og vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 9, 2020 Ikke umulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2020 Hei Helge, er du retningen Sandvika noen gang? Dette har ingen bråhast for min del, men greit å få det ordnet også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 3, 2020 Ja da ,er jo bare en halvtimes kjøring fra meg...har de svarte plastnaglene. Har og en Golf 2 stående , en GL med svarte tepper på sider og støtdemper tårn og matte i bagasje men ikke på bakplate....kan ikke huske at Golfen hadde teppe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 3, 2020 Nei det stemmer det. Er vel tepper på sider + selve tårnene + gulvet som er det som finnes. Send meg gjerne en ide om priser og tilstand på melding da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2020 Fått på brummeanlegg nå @Helge Kornbråten, har du mulighet til å vurdere ift interiørteppene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2020 Skal prøve å fa tatt ett bilde eller to av bagasjerommet , er du fremdeles ute etter plata jeg sendte deg bilde av og. ps ser dyu har en kommentar til startvanskene , se svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 15, 2020 Plate er enda ikke gjort noe mere med nei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2020 Har prøvd å ta noen dårlig bilder av teppene , de er hele , men trenger jo en liten rens/vask 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet November 2, 2020 Jepp, dette ser interessant ut. Hva tenker du deg av pris for teppene og plata ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet November 7, 2020 Gi meg en pris , enten her eller på tlf 95076518 , er vel utgåtte artikler til best pris dette her... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet November 18, 2020 Hiver meg på her... Du har vel ikke svart "takplate" fra denne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet November 28, 2020 Nei , takplate er grå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Desember 4, 2020 Mørk grå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Desember 4, 2020 Lys grå... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...