#1 Skrevet Juli 5, 2005 Jeg skal lakere innsuget og tenkte da på om jeg bør grunne det først for å få best resultat, eller er det helt unødvendigt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 6, 2005 Du bør grunne det Mindre sjanse for at lakken flasser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2005 få det glassblåst og grunn me epoxygrunning, så skal eg love dg at det aldri flasser av. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2005 Er det en spesiel type grunning som må brukes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2005 få det glassblåst og grunn me epoxygrunning, så skal eg love dg at det aldri flasser av. men les da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2005 Få det glassblåst og pulverlakkert. Garantert det mest holdbare. Jeg fikk mitt pulverlakkert med klart pulver og det ga en fin "fabrikkslook" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 6, 2005 Takk gutter, har nå lakkert innsuget og toppdekselet og er meget fornøyd med resultatet, farge valget ble sort silke matt. jeg får se om jeg ikke klarer å legge ut noen bilder til dere i løpet av kvelden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 6, 2005 men les da... Var litt for rask med å lese nedover ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 6, 2005 Her er noen Bilder av resultatet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 6, 2005 Enda flere bilder. Har nå ett innsug som er lakket og ett som er polert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...