Styling av en Audi A4 Avant 2.0FSI

Anbefalte innlegg

Hej.. For en liten mnd siden kjøpte jeg meg en A4 2.0FSI, som jeg har lyst å gjøre noe kult med... trenger tips! har begynt litt, med 18" dekk og felg osv...

Siden dette ikke er en turbo sprek bil, er det vits å bruke masse penger på å stylen bilen.. trenger synspunkter... hva trur dere... evt hva kan jeg gjøre for å få den litt sprekere? vet jeg spør på feil sted ang, motor, men shittdau..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svaret, og link... ble noe klokere.. har kontaktet TS-Racing. De skal hjelpe meg med motor... Ang, styling, så var jeg innom Audi Sentret Ensjø i dag, og de viste meg en S-line pakke som jeg bare må ha... bare må ha....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden dette ikke er en turbo sprek bil, er det vits å bruke masse penger på å stylen bilen..

 

Det er heldigvis ingen regel som sier at bilen må ha mye motor for å bli stylet, da er det mange mennesker som hadde fåt problemer... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: eek : og jeg som trudde alle her på forumet hadde over 300 hk... Nei da... jeg trur jeg skal nøye meg med de hk jeg har... evt sette på effekt anlegg for tøffere lyd. takker for alle svar..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Orginalstylingen er fin den!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Keep it clean! :glad: Hjul,senking,soting,lakka helt ned,pene lamper rundt om. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.