Anbefalte innlegg

hei

 

Nettopp kjøpt meg en 2012 passat b7.

fant ut ved overttakelse at det er sprekke i siden på førersetet. selger hadde ikke gitt meg info om dette.

 

Selger mente seff at dette er bruks slitasje. noe jeg stusser over ettersom jeg å har en 04 passat stv med svart/blått skinn interiør som har vært med i 325" og det har utvending slitasje i skinnet og ingen hull.

 

Så er virkelig skinnet i nyere passater av såpass dårlig kvalitet??

passat b7 framsete.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eneste måten det der kan ha oppstått ved bruk er at personen(e) som har sitti der var ganske mye bredere en stolen og dermed har klypt skinnet mot plasten. 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Eneste måten det der kan ha oppstått ved bruk er at personen(e) som har sitti der var ganske mye bredere en stolen og dermed har klypt skinnet mot plasten. 

 

Så det er ikke så mye jeg kan få gjort med det. jeg vet ikke hvem tidigere eier er,eneste jeg vet er at det var en 1 eiers bil.

 

bare å begynne å se etter et nytt sete da med andre ord.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

 

Så det er ikke så mye jeg kan få gjort med det. jeg vet ikke hvem tidigere eier er,eneste jeg vet er at det var en 1 eiers bil.

 

bare å begynne å se etter et nytt sete da med andre ord.

Men er dette en privat selger, eller et firma? Slitasjen er noget merkelig som sagt, ikke sett noe sånt før akkurat der, litt merkelig at det ikke er blitt fikset på nybilgaranti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Men er dette en privat selger, eller et firma? Slitasjen er noget merkelig som sagt, ikke sett noe sånt før akkurat der, litt merkelig at det ikke er blitt fikset på nybilgaranti.

bilen er en 2012 modell. så det er ikke godt å si når den dukket opp.men så skal det sies at det var min far som hentet opp bilen til meg å han er en liten smule brei over baken9_9  Men jeg trur ikke jeg kommer til å legge så mye energi i saken ettersom jeg liker bilen,å den er egentlig til lille jenta som kommer nå i juni.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett flere merker som har slike problemer, er nok en kombinasjon med dårlig kvalitet på skinnet, og skarp kanter på plasten rundt.  Du får sikkert kjøpt løst trekk til sitteputen, så du trenger ikke skifte hele setet :) 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Har sett flere merker som har slike problemer, er nok en kombinasjon med dårlig kvalitet på skinnet, og skarp kanter på plasten rundt.  Du får sikkert kjøpt løst trekk til sitteputen, så du trenger ikke skifte hele setet :) 

 

Møller solgte kun komplett bunndel til den nette sum av 14573,- O.o

inntil videre så lever jeg bare med skaden,men skal få en skomaker(skinn mester) til å begrense økning av skaden iallefall.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiai!  Det var heftig.  På Volvo får en kjøpt bare trekkene til rundt 4000 :D 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Anonymisert for gjester og medlemmer uten abonnement

 

Aiai!  Det var heftig.  På Volvo får en kjøpt bare trekkene til rundt 4000 :D 

 

her er varme elementene sydd i skinnet osv..bare krøll spør du meg :P  men får bare leve med  det inntil videre så. finnes alltid alternativer :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.