Anbefalte innlegg

Har sett flere golf 1 med chrome speil som ligner de orginale. Hvor får en dette evt. hvilke biler kan man ta donorspeil fra?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De eldste Golf 1 hadde dette originalt (74-76 tror jeg) Vanskelig å få tak i slike orginale, men der fåes kjøpt nye repro fra Tyskland

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har du en nett adr til en slik leverandør? Må jo ha litt kråm til raketten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

he he.. Og jeg som er så dårlig i tysk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg finner ikke slike spei på "spiegle tunning".. Noen som vet hvor de er gjemt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger under "Golf, Corrado, Vento und co. / Ersatzteile / Stoßstangen/Kühlergrill/Verbreiterungen / "

 

Side 1.

 

€45 pr. stk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg fant jeg fant..

 

Bestiller over helgen.. Vente på lønn til da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett flere golf 1 med chrome speil som ligner de orginale. Hvor får en dette evt. hvilke biler kan man ta donorspeil fra?

 

Har du hørt med Garviks Autospar ?

http://www.autospar.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kunne ikke se at de hadde speiul til golf 1..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Leif Egil Solberg fikk speil derfra til Cabben sin, og fortalte meg at de overhodet ikke passet på bilen, de ser mest ut til å høre hjemme på Ford Taunus/Granada. Han har et sett billig til salgs hvis han ikke har solgt dem allerede...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reprospeilene til Volkswarenhaus er ganske fjernt fra originalen (det ser man allerede på bildet i katalogen). De har både tykkere og mindre speilhus og helt annen fot enn det originale.

 

Om du skal ha kromspeil ville jeg heller leita etter et sett fra Audi Type 82 eller veldig tidlig Passat. Dette er utrolig nok enklere å finne enn de til Einser-Golf. Personlig tror jeg at jeg heller ville ha funnet meg et sett GTI-speil og vært lykkelig med det. Dette funker utseendemessig, ettersom bilen din har brede baklys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk for tilbakemeldinger!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.