#1 Skrevet April 13, 2020 Hei. Har en passat 3c ambition 2007 2,0tdi 140 plus chip. selges hel eller i deler. Har ikke bestemt meg enda men både delesalg og bil kan selges. Må se an litt. Fikk bud på 15 på hel bil. Grunn. Har kuttet av å til i nødmodus med lav motorkraft. Ble bra igjen med ny start av motor. Skjedd noen ganger. Bilen har nok gåen/knekt aksling i turbo. Bilen ulte høyt. Ble verre,sluttet å yte motorkraft. Vil ikke opp på turtall. Stygg oljelukt. Alle disse symptomene hadde jeg også for 4 år ssiden og då bytta jeg turbo pluss tilførsel. Endel rust i karosseri rundt om. En bulk i sideskjerm fram. Bilen starter å går. Men vet ikke om jeg gidder å bytte turbo igjen da det er endel jobb. God å kjøre og har vvmax xxtremee justerbart. Bør ha nye justeringskiver. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 15, 2020 Hvor bor du i landet? Og hvor mye skal du ha for frontfanger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 15, 2020 hei. møre. sunndal. nei er usikker der:) hva byr du evt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 15, 2020 500 om den er hel og pen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 16, 2020 Skal være i orden den! Skal få tilbakemelding når jeg har bestemt meg. Fått noen bud på hel bil også. Derfor! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...