#1 Skrevet April 18, 2020 Etter 13 år i mitt eie så har tankene gått litt over på salg. Noen vet kanskje litt om bilen og noen vet sikkert ingenting om den. Om bilen: Orginal facelift modell Quattro Skinn interiør Orginal framfanger S4 bakfanger S4 sideskjørt Like speil (store) M3 list på bagasjeluke Ny lakket i 2010 18" Budnik Gasser 9" og 10" ET 30 med 225/35 dekk (kun 2 sett i norge) Usa lykter Aluforinger i traverser S6 01E girkasse RS2 diff S4 mellomaksling 34mm stabstag bak KW V2 fremme og V3 bak Maxxecu sprut Bensinpumpe som tåler E-85(700hk) Enkeltmasse svinghjul Forsterket clutch Siemens dyser 1000CC 4bar Presicion 5562E Turbo Vband Presicion 46mm external wastegate Rustfritt grenrør m Vband 3" downpipe rustfritt 3" eksos rustfritt Og mye annet dill Innvendig motor: 1.8T APU som er bora opp 1mm JE stempler Råder med ARP bolter Rådelager bly bronse Bærelager bly bronse Porta topp Trim kam (har nye catcams liggende) 1.8t race eksos ventiler Noe er sikkert glemt. Motor oppsett er til 550hk. Bilen er benket hos RFS og har 312.5 hk på hjula. Tror kanskje det er noe med kammene som gjor at vi ikke fikk mer hk den gangen. Har nye catcams 1013664 liggende, og hadde plan med og bytte de og prøve i benk engang til. Blir gjort vist bilen fortsatt er i mitt eie etter sommeren. Ting som må gjøres: framskjermer er nye og ulakkert, framfanger har en liten skade og bagasjeluken har 2 sprekker i seg. (Se bilder) De første 6 bildene er slik bilen står idag. De andre er før den ble parkert for motorbygg osv Setter prisen til 100 000kr. Men fornuftige bud er eg åpen for. Ta kontakt for mer info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 6, 2020 Bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 9, 2020 Er jo egentlig ikke lov å selge denna Hadde håpet å få se den i live igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...