#1 Skrevet Mai 6, 2020 Selger drømme bilen min siden jeg har flyttet til utlandet og bilen står ubrukt i Norge. Pris jeg ser for meg med alt jeg har til bilen: 170 000 nok Kan muligens ta innbytte i ein bil til maks 20 000 nok Foretrekker rent salg og da kan prisen diskuteres noe. Ser for meg helst at ein entusiast overtar bilen og fortsetter å ta godt vare på denne. 1994 Corrado 2.9VR6 (3.0l nå) manuell Bilen ble hellakkert i orginalfarge i ca 2010' Orginal vr6 manuell fra fabrikk Facelift utgave med nesten alt utstyr, det som mangler til å ha alt er: - Cruise controll – Denne følger med bilen da eg har fått tak i et komplett sett, ikke montert - Avtagbar hengerfeste - Varme i spylerdyser i panser, dyser med varme følger med, mangler ledningsnett Biler er utstyrt med: - Elektriske recaro stoler med varme - Beige skinn interiør - El. Vinduer og el. Speil med varme - ABS med EDS - Activ lydanlegg - El. Takluke - Lyktespylere - Tåkelys - AirCondition - Høyde justering til rattstammen - Ekstra målere i midtkonsoll (volt og olje trykk) - Orginal alarm med sentrallås - Liten reservehjul, Følger med også full size speedline reservehjul og bagasjeromsteppe til dette - Speedline felger - 90mm frontlippe - Franske hovelys - El.justering av hovedlys - Førstehjelps kit i midtarmlene bak Tidsriktige oppgraderinger som: - 3tlg BBS RS 9x16 framme og bak (breiere kant bak) - Kamei lykte list (følger med to ekstra) - Schrick innsugs manifold Bilen har montert Weichers polert tårnavstiver. Det følger med Weichers polert halvbur og 28cm MOMO ratt hvis man vil få ‘’race’’ look på bilen. Motoren er opprinnelig en 2.9 VR6 med motor kode ABV, denne er boret opp til 83mm på hver sylinder som vil gi en ny total volum på 3.0l. Alt av lager, tetninger og pakninger er nytt i motor og girkasse. Kan nevne dette ved motor og girkasse bygg: - Schrick innsugs manifold med styring - Schrick 268 kammer - Lettet svinghjul, avbalansert med ny clutch og trykkplate - 6-2-1 rustfritt grenrør, resten av eksosen er også rustfritt inkl. 200cells euro 2 catalisator for 5.0l motorer og to lyd dempere - Ny orginal oljepumpe - Ny kjedesett - Quaife LSD diff Ellers så er følgende utbedret i løpet av mitt eie (siden juni 2014): - Oppgradert utvendige håndtak med forsterket hardware - Monter og godkjent AP coilovers - Byttet alv av foringer i understell - Alle bremserør er byttet - Ny orginal radiator med bend - Omsydde seter og dørtrekk framme, bak er orginalt Så var det det negative ved bilen: - Viftemotstand defekt, ny motstand og ein brukt vifte følger med - Klimapanel har dårlig kontakt på hastighets justeringen, følger med flere brukte - Knekt center konsoll, Heilt ny følger med (meget sjelden og dyr sak) - Motorfestene er bløte, Disse ble byttet ved motor overhalig, men mistenker at eg har fått til mindre motorvariant da disse er alt for myke og motoren beveger seg for mye - Sprekk i mansjetter til drivknutter begge ytre - ABS, EDS er ute av funksjon pga deformerte ringer til ABS som har ødelagt sensorene - Lakkrust/bobler i lakken ved tanklokk og i falsen på høyredør - Skade i lakken på høyre baksjerm ette noen slo med døren - Bilen trenger ein chip etter motorbyggingen da den går litt rik på bensin. Det følger med masse nye og brukte deler til bilen. Delelageret har ein ca verdi på 50-60k. Blant delene kan eg nevne: - Flere sett med facelift lykter og nye glass - Flere sett med tåkelys bår pre og facelift pluss repp sett (nye glass) - To fungerende takluker (den i bilen fungerer også 100%) - Heilt ny orginal beige hattehylle, heilt nye orginale taklister, ny orginal vr6 grill med rett emblem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 18, 2020 Kan også selge bilen slik den står uten dele lageret for 150k. Innbytte i ein ''kone bil'' til maks 50k kan også være av interesse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...