#1 Skrevet Mai 7, 2020 Vifta i varmeapparatet knirker og skriker. Kan jeg smøre lagrene? Eller må den skiftes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 7, 2020 Blir nok stille en liten stund ved å smøre den, men tipper det er begynnelsen på slutten for den. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 20, 2020 Da får jeg smøre i år. Og skifte til neste år. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 20, 2020 Jeg tipper det er som å smøre viftereima som skriker på en gammel bil. Det funker helt til det ikke gjør det lenger 😜 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 21, 2020 Er en stund siden jeg tuklet med dette på min 6N, men jeg tok litt silikongrease og smørte aksling/festet. Hjalp noe, men problemet er jo der... 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 21, 2020 Løsningen som Ola L forslår fungerer en stund som han skriver. Dette er et kjent problem med disse viftene pga opphenget (les: dårlig design). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...