Kjøpshjelp Touran 2008 model

Anbefalte innlegg

Hei. 

 

Må ha en bil frem til vi bestemmer oss for ny bil da leasingen på den jeg har går ut neste måned. Har da funnet en Touran fra 2008 med 2.0l tdi 140 hk og DSG. Går rett under 220.000.

 

Var å kikket på bilen og til prisen så var den ganske bra. Den startet fint å det var ingen ulyder eller slikt. Giret helt fint. Kjentes teknisk ganske bra ut. Ikke verdens fineste bil men gjenspeiles i prisen.

 

Hva er det man må passe på når det gjelder disse bilene med denne motor kombinasjonen? 

 

Reg reim ble byttet for 5 år siden å er kjørt 60.000 ca etter det. Hvordan er intervallene på disse? 

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk om lakken har løsnet/boblet rundt føttene på rails, på min (2007) fikk jeg montert avstandsstykker og de lakket taket på nytt. Dette var ikke sinkslipp, det skyldtes at bevegelse i rails som var for tett på lakken gjorde at lakken løsnet.

 

Sjekk også rust under på bakre del av bilen, også her fikk jeg gjort en større utebedring på garanti.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.