#1 Skrevet Mai 14, 2020 Hei, Er på utkikk etter mellomaksling for å få inn 01e-kasse i 3B. Noen som har liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 14, 2020 Hei! Er nok ikke lett å få tak i en sånn mellomaksel, det er raskere å få den du har kortet inn hos Powertrain f.eks. Koster ikke så mye heller....skal kortes inn 27mm. (En litt mer «redneck» løsning er å erstatte fremre del av mellomakselen med fremre del fra en Audi 100.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 15, 2020 Hei Fredrik - sånn som denne: https://finndel.no/delinfo.aspx?f=163&dnr=159038 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 15, 2020 Ja mener det var fra C4, men altså...tror jeg ga rundt 2500 for å få kortet inn min, det var også inkludert bytte av opphenget. Så jeg ville valgt det...mellomakselen skal jo i utganspunktet også balanseres så du kan få noe vibrasjon ved å bytte og mikse selv.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 19, 2020 Ordna seg - fikk tak i en ABY mellomaksling. Kontakta også Powertrain, de skulle ha 2600,- for innkorting inkl. balansering - kjekt å vite :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...