#1 Skrevet Mai 23, 2020 Hei. Prøvd å søke meg fram til svar,men ikke funnet noe enda. Lurer på om det er mulig å bruke et fwd C4 karosseri og bygge om til 4wd? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mai 23, 2020 Om jeg ikke husker feil, så er karosseriet annerledes under.. ergo ikke ideelt akkurat 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 23, 2020 (endret) Ja det jeg var redd for,men håpet at innfestinger osv var der. Nei men da får jeg lete videre etter et 4x4 karoseri da. Trenger et sedan c4 Quattro om noen har et for salg. Takk for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 24, 2020 Spørs vel litt hva som er forhjulstrekker, men vi snakker fast bakaksling, panhard og ganske urgammel geometri... Å få den til individuelle oppheng, tunnel for akskling og bakdiff høres ut til å være helt bortkastet med dagens marked. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...