Helene Rask - No Love (musikkvideo)

Anbefalte innlegg

Gikk vel lei etter ca 25 sekunder...

Skrudde av lyden, og da gikk det greit!! : doggy :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gikk vel lei etter ca 25 sekunder...

Skrudde av lyden, og da gikk det greit!! : doggy :

Helt grei sang egentlig, men filmen var bra både med og uten lyd : doggy :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Video? Finner bare selve sangen jeg.. :o

Edit: videoen ble spilt i bakgrunnen ja. Sangen ble jeg rimelig fort lei av, men den kan likevel bli en hit på diskoteker i sommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufattelig dårlig, på alle måter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Video? Finner bare selve sangen jeg.. :o

DETTE er vel en video? Var den jeg klikka på iallefall :)

Grei låt, konge-video : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvoooorfor?? Kan ikke hun bare holde seg til modellyrket da?

Der jeg syns hun holder seg best hvertfall ;)

Edit: Videoen var ikke så dum da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare bilde og ingen lyd, men jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe. På den annen side, så var ikke videoen mye å skryte av, passer nok best for hormonsyke og bråkåte 16 års gutter... : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk bare bilde og ingen lyd, men jeg føler ikke at jeg har gått glipp av noe. På den annen side, så var ikke videoen mye å skryte av, passer nok best for hormonsyke og bråkåte 16 års gutter... : smil :

er ikke akkurat 16år, men HÆ, kaller du meg for hormonsyk og bråkåt? :fy:: oppgitt hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ufattelig dårlig, på alle måter.

Helt enig! Ikke at Helene er den verste jenta jeg har sett men... like greit at hun holder seg til modellyrket. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sangen = dårlig.

Videoen = Tja, masse kropp i den....

Helene Rask = Maskulint ansikt, men FY for en kropp:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nok en tøs av en blondine som ikke kan å synge, men tror alt "årner sæ" bare man stapper inn litt silikon her og der samt kler på seg passe lite. og ikke minst en ELENDIG videoproduksjon, å hive denne søpla i samme bås med øst-tyske techno musikkvideoer fra 90 tallet vil vel ikke være helt galt tror jeg...

Låta tror jeg nok er sånn halvbra om man klarer å redigere vekk den elendig teksten (og ikke minst stemmen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vell den dårligste sangen jeg har hørt på en stund : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Låta er visstnok produsert av Deep Frost fra Trondheim. Eskimo og Icebird har laget en mix av den, men den ble forkastet av Nordic Records, som heller ville ha house-preget, så den dukker nok ikke opp på singelen i Norge. Synes at dance versjonen var bedre jeg da... Der passer vokalene litt bedre og.

Uansett, Falling Stars med Sunset Strippers er MYE bedre : cool :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passende tittel.. Denne produksjonen får nettopp No Love av meg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jaggu meg det er første gangen jeg har sett henne med vanlige klær på... (på slutten).. : klø :: klø :

cheeezypop..

gjør seg vel best på nrj eller noe sånnt, så slipper vel å høre den på P3 :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager Helene, denne var det lite FLOW og GROOVE over... Alt for spe låt, ikke noe spennende bassriffer som gjør denne kul... Hva med en remix da?

Og litt Snoop inne der hadde vel heller ikke blitt feil, ble for ensformig spør du meg... :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Manglet bare majahi majaho

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slår nok bra an på strippeklubber i Balkan-området, utover det ville jeg ikke satset mye flaskepant på dette prosjektet...

Kanskje sangen er en liten hilsen til den lure politi-figuren som truet henne med våpen ute på byen her for noen uker siden. Han var ca like smart som denne sangen.

: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal jeg være heeelt ærlig så synes jeg ikke hu var sexy på en flekk i den videoen. Hu er jo så.. stiv! Typisk norsk:D Hadde hun enda gitt litt mer inntrykk av at hun ikke er så innmari billig. Vanskelig å forklare men pels, smykker og en annen hårsveis gir litt mer inntrykk av glamour. Det hadde nok gjort susen;) Mulig ejg er ekstra kritisk siden alt blodet mitt ikke forsvinner nedover så fort seg ser ei kløft;):D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! KJEMPEGREIER...

...nå fikk jaggu Schnappi og frosken en venn til å leke med i "Recycle bin" ja :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns den var litt kul jeg da.. boobies.gif

Mye bedre enn dina og hu tine eller hva hu het som var ifjor..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Refrenget var bare alt for tamt ...

Skal også vedde mye på at alle håra på hele kroppen min (og den er ikke så liten) hadde reist seg om jeg hadde fått høre henne synge live.

(Rart hva en kan få til med en pc )

Men med play back og mye sexy dansing kan det bli greit dette.

Edit : en remix derimot kan bli litt spennende - det er potensiale i dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noe av det som er feil med musikk idag.. Det handler ikke lengre om sang eller musikk egenskaper, men utseende o.l. : bh :

Er ikke uten grunn at jeg ALDRI hører på Topp20 osv.. : bråk :

Btw... Sangen er platt, den er kjedelig, sjelløs og mangler det mest elementære; drivkraft i form av markert bassgang og catchy melodi... Har nettopp sett/hørt den og klarer ikke å huske noe av melodien : dum :

Nå får jeg sikkert pepper :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er noe av det som er feil med musikk idag.. Det handler ikke lengre om sang eller musikk egenskaper, men utseende o.l. : bh :

Er ikke uten grunn at jeg ALDRI hører på Topp20 osv.. : bråk :

Btw... Sangen er platt, den er kjedelig, sjelløs og mangler det mest elementære; drivkraft i form av markert bassgang og catchy melodi... Har nettopp sett/hørt den og klarer ikke å huske noe av melodien : dum :

Nå får jeg sikkert pepper :rolleye:

Det er ikke musikken det er noe galt med, det er markedet. Noen mener kanskje videoen her trekker opp? Vel, pupper og lår har aldri vært min greie så det får være en annen sak... :o

Når det gjelder produksjonen av låta så er jeg enig med deg. Den mangler det som gjør den bra. Alt er veldig basic, dessuten er lydbildet kjedelig. Det ene som gjør at jeg liker låta må være sjangeren. Men dårlig forsøk...

Når det gjelder remixer, låta byr ikke på stort annet enn litt vokaler som grunnlag å remixe på, men det er jo egentlig en fordel!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.