Anbefalte innlegg

er dette riktig slik som dere ser på bildet?

Men hvor skal da tåkelyset bak være tilkoplet på?

Og er det noen som har koplingsskjema til disse lyktene?

 

IMG_5817.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ryggelyset på den siden her som du viser på bildet, og tåkelyset tror jeg er på samme sted som dette på andre lykta, om jeg husker rett? : rolleyes

Tror det bare er ett ryggelys, og et tåkelys, da ett på hver side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du har ryggelyset på den siden her som du viser på bildet, og tåkelyset tror jeg er på samme sted som dette på andre lykta, om jeg husker rett? : rolleyes

Tror det bare er ett ryggelys, og et tåkelys, da ett på hver side.

hmm.. så du mener jeg skal koble tåkelyset sammen med ryggelyset? :confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min avant er det kombinert bremse/kjørelys nederst.

Tåkelys øverst.

Går ut i fra at det er tilsvarende på sedan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På min avant er det kombinert bremse/kjørelys nederst.

Tåkelys øverst.

Går ut i fra at det er tilsvarende på sedan

det er det jeg også egentlig trur, men er litt usikker, da jeg ser på de gamle org. lyktene som var til 95mod. så titter jeg inn i lyktene fra baksiden og titter, der ligger det en "forsterker" (refleksaktig) som blir brukt til kjørelys, og denne refleksaktige er øverst på de nye lyktene, så er litt usikker...

 

Noen som har koblingsskjema?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det jeg også egentlig trur, men er litt usikker, da jeg ser på de gamle org. lyktene som var til 95mod. så titter jeg inn i lyktene fra baksiden og titter, der ligger det en "forsterker" (refleksaktig) som blir brukt til kjørelys, og denne refleksaktige er øverst på de nye lyktene, så er litt usikker...

 

Noen som har koblingsskjema?

 

 

Du ser det på watt-angivelsen på pæreholderen. Hvis det er slik du egentlig trur, skal det stå 21W øverst, og 5W/21W nederst. Altså samme pære (med to glødetråder) til bremselys og kjørelys.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det er det jeg også egentlig trur, men er litt usikker, da jeg ser på de gamle org. lyktene som var til 95mod. så titter jeg inn i lyktene fra baksiden og titter, der ligger det en "forsterker" (refleksaktig) som blir brukt til kjørelys, og denne refleksaktige er øverst på de nye lyktene, så er litt usikker...

 

Noen som har koblingsskjema?

 

Ta deg en titt her :)

http://www.autolib.diakom.ru:8000/CAR/Audi/1997/A4/SYSTEM%20WIRING%20DIAGRAMS/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.