#1 Skrevet Juli 5, 2005 motoren må bygges om for den skal passe i en audi uansett.....så hvorfor ikke kjøpe noe du kan fikse selv?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 5, 2005 Hvordan er det egentlig med kjøping av motorer her på forumet generelt ? Har selv pønsket en stund på dette, men har liksom alltid vært skeptisk til slike ting. Nå for tiden så har jeg den originale motoren stående i min golf (som er en GL) men har alltid hatt lyst på en GTI motor... Me er det bare til å kjøpe en GTI å bytte den ut med min GL motor ? håper på svar MVH Jone 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 6, 2005 Må/bør bytte girkasse, ledningsnett og bremser også, hvertfall om det skal godkjennes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 6, 2005 motoren må bygges om for den skal passe i en audi uansett.....så hvorfor ikke kjøpe noe du kan fikse selv?? Som morten her sier... er det en del skruing for å få inn en slik motor.... Kan nevne noe av det jeg husker i farten: - bunnpanne - Oljepickup - oljefilterbrakett - div vannslanger til oljekjøler - motorfester begge sider. i tillegg ser jeg for meg en del arbeid med tilpassning av rør\slanger til innsprut. da dette ikke kan plasseres likt som i en golf. Det er på ingen måte en uoverkommelig jobb... men det er en del arbeid Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 6, 2005 tror ikke jeg skal bygge om eller begynne å skru i en motor, kan lett gå rett til helv.. da ! Men det hadde vert utrolig fett med en GTI eller en VR6 i steden for en GL som jeg har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 6, 2005 Vi fortsetter denne diskusjonen her, og lar Torgeir ha kjøps-tråden sin ifred. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...