Anbefalte innlegg

hei har ein golf 2 gti 86mod bilcross bil, nåken som vett ka tenninga skal vera på den bilen og kor sikter du tenningslampa, er det samme hakke som når du setter på reg.reima på motoren som skal stemme på den pila på girkassa når du tar tenninga eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 grader er std.

Du finner merket på svinghjulet. Ta av plastkoppen på girkassen rett under vannutaket på siden av toppen. Her er det merket 0 og merket før dette er 6 BTDC. Hvis motoren er trimmet kan det være nærmere 10 grader.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

6 grader er std.

Du finner merket på svinghjulet. Ta av plastkoppen på girkassen rett under vannutaket på siden av toppen. Her er det merket 0 og merket før dette er 6 BTDC. Hvis motoren er trimmet kan det være nærmere 10 grader.

 

Kor mykje omdreiningar då? einaste merket eg har sett er det v-merket eller hakket vetkje heilt ka eg skal kalle det men det er hakk i svinghjulet, men får ut og kikka litt nærmere på det imåro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tomgang. Dvs over 850 omdr hvis ikke jeg husker helt feil. 80 grader olje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.