Anbefalte innlegg

Hei!

: vinke :

Etter å ha eid 2 Audi A4, en Vw Jetta og nå av en nyinnkjøpt Vw Golf IV Highline klarte jeg da endelig å henge meg med i klubben etter mye om og men! Har vært på den del treff men aldri vært særlig aktiv men tenkte jeg måtte endre litt på det... Litt om meg selv, Heter Marius, er 25, bor på Oslos østkant og hobbyen er seff bil:)

Slenger med noen bilder av nybilen.... som jeg håper å endre på med tiden :)

Golf4.jpg

Golf3.jpg

Golf1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben.

Bilen din ser jo bra ut også, vilke planer har du med den da???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei og takk for det :)

Uten å gå for dypt i detaljer,skal jeg utpå vårparten 2006 handle inn Rieger RX-X komplett sett, Gewinde og rims må jo på... tone rutene en liten nyanse, lite speil på begge sider, Nye front og baklykter (forslag mottas)... Cleane bakluka, En svart stripe skal lakkeres over hele bilen med utgangspunkt i bredden på panseret mellom forhøyningene om du forstår...

Tja... det var vel det som skal gjøres som jeg kommer på nå : rolleyes

Ellers er jeg meget mottakelig for forslag på ting, og om noen kan foreslå noen billige lakkerere og sveisere setter jeg også stor pris på det.. Helst ikke mer enn 2 timer unna Oslo!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være :)

Utrolig flott bil du har, nesten lik som min ;)

Skulle gjerne hatt de setene der i min...

Er det en 1,6 eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen...! kul bil... Hvis du skal ha lakert noen styling deler, så send meg en pm.. Har gode kontakter hos et VW/Audo verksted på Ensjø.. Gjelder også alle i Oslo området...

Endre

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen som medlem Marius!

Velkommen...! kul bil... Hvis du skal ha lakert noen styling deler, så send meg en pm.. da gode kontakter hos et VW/Audo verksted på Ensjø.. gjelder også alle i Oslo området...

Endre

Og dette sier du nå? :confused: hehe. Får huske det til neste gang.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk allesammen, og ja det er nok bare en 1,6l.. Derav skal jeg kalle prosjektet for "Just 4 Looks".

Velkommen...! kul bil... Hvis du skal ha lakert noen styling deler, så send meg en pm.. Har gode kontakter hos et VW/Audo verksted på Ensjø.. Gjelder også alle i Oslo området...

Endre

Kan være at jeg tar deg på ordet der, blir nok en del deler som skal lakkeres etterhvert her i gården ja, og på det feltet er jeg ikke helt stødig selv:)

Fikk Vw-Audi klistremerket i posten fra klubben igår, hvor skal jeg kline på det a? Har sett noen har det på vinduene men det blir jo litt for langt der for meg!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der er bare å si ifra... Kommer du til Mc`Donals på Mandagen? kunne jo slått av en prat da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må jo ta meg en tur.... jeg har jo mange bekjente på Lørenskog McDonalds ;) Når på mandag er det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, må jo ta meg en tur.... Jobber jo på McDonalds på Furuset så jeg har jo mange bekjente på Lørenskog også ;) Når på mandag er det?

Kl 19. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre til min STORE ergrelse har noen vært bortpå bilen min ALLEREDE og det er flere stygger riper langs siden, samt på bakfanger... Planen var egentlig å lakke opp kun panseret siden det var fullt av steinsprut men tenker MER og MER på en hellakering.... Noen som kjenner noen som er billige og dyktige på dette? Må få tatt å cleana bakluka i samme slengen så fint om litt sveisekunnskapen er inne i bildet også....

Håper noen veit om noe!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gladengen Lakk og Karosseri AS

Gladengv. 18, 0661 Oslo......................... 22 68 10 90

Jeg brukte dem, og har fått en god deal med dem... bare å ringe meg, så kan jeg spørre om du også kan få samme pris...

De gjør en kjempe god jobb...

tlf 91338014, eller Audi A4 Avant S-line sølv/grå...! : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil ja og enda finere interiør. :)

Jeg brukte dem, og har fått en god deal med dem... bare å ringe meg, så kan jeg spørre om du også kan få samme pris...

Tim er ålreit han. Fler som synes han er flink. Ha min der en dag jeg har tid også. :rolleye:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tlf 91338014, eller Audi A4 Avant S-line sølv/grå...! : vinke :

Kan vi ikke ta en prat om dette på mandagen, for du kommer til lørenskog ikkesant? Blir jo mitt første treff der borte så greit å ha en avtale på forhånd så jeg slipper å stå i ett hjørne alene :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer en tur... rundt 19 tenker jeg... ps, mitt føste møte også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen skal du være, og fin bil du har... prates til mandagen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.