Vestfold: Hvem skal til Rudskogen 30/31 Juli?

Anbefalte innlegg

jeg får nok bare vært der på søndagen... må jobbe helt te 21 på lørdagen :( *hate sjefen*

 

når er det forresten portene stenger lørdags kvelden der borte?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg får nok bare vært der på søndagen... må jobbe helt te 21 på lørdagen :( *hate sjefen*

 

når er det forresten portene stenger lørdags kvelden der borte?

Portene stenger klokka 23 på lørdag kvelden ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer med ett lite forslag om oss fra telemark, kjører samlet med dere som skal på lørdags morgen, vi starter klokka 0600 fra porsgrunn, Slik at vi rekker 07.30 ferga fra Horten. Hadde vært noe å kjørt som en stor gjeng bortover.. ?

 

Det hørtes ut som en god idé.

Kan vi ikke si at vi fra Sandefjord venter på dere på shell på foksrød ved Sandefjord i kvart på - 10 på 7 tida, så kan dere bare svinge innom der på veien? Så skulle vi rekke halv 8 ferja fint :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hørtes ut som en god idé.

Kan vi ikke si at vi fra Sandefjord venter på dere på shell på foksrød ved Sandefjord i kvart på - 10 på 7 tida, så kan dere bare svinge innom der på veien? Så skulle vi rekke halv 8 ferja fint :)

Ja, tar ganske nøyaktig 40-45 min til foksrød! Vet ikke hvor mange vi blir fra telemark, men er hvertfall 2 stk pr.dags dato som jeg vet om atte skal..!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, tar ganske nøyaktig 40-45 min til foksrød! Vet ikke hvor mange vi blir fra telemark, men er hvertfall 2 stk pr.dags dato som jeg vet om atte skal..!

 

Høres bra ut!

Har snakket med Lars så vi blir hvertfall 2 som venter på foksrød og,

men blir forhåpentligvis flere etterhvert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut!

Har snakket med Lars så vi blir hvertfall 2 som venter på foksrød og,

men blir forhåpentligvis flere etterhvert :)

ja, satser på flere! 4 stk fra tele og vestfold er jo ikke dårlig.. : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm.. Dette blir litt vanskelig.. Stor fest på lørdag, F1 i Budapest på søndag,og uten jobb på mandag.. : klø :

Tror nesten jeg må feige ut _igjen_..

Dessuten må jeg enten låne Cabben til konemor, (hun SKAL se på F1!!) for Nazze er defekt i garasjen, eller kjøre sviker-supra.. Urrk!

Snakkes, guttær.. : rolleyes

 

Hvis det er fint vær og jeg skal, kan du ikke låne cabben da? Evt låne caben ned til Sem å sitte på i den nyvoksa og polerte gulingen...men det er hvis med meg også da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OJ OJ OJ...jeg redigerte tråden din BE..istede for å qoute..SORRY!..TRØTT!

 

:klapp:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe erru våken nå da Thomas? ikke lett å holde kontroll på fingra etter 02:00 på natta ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å være våken en time til det, så er man så overtrøtt at man ikke føler seg trøtt mere, slik som jeg har planer om.. Tor, skal du til Rudskogen`?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare å være våken en time til det, så er man så overtrøtt at man ikke føler seg trøtt mere, slik som jeg har planer om.. Tor, skal du til Rudskogen`?

Hehe ja begynner å merke symtomene av coca og røyk her nå.. ja Rudskogane ja hmm hadde vært morro det. Men som Thomas har nevt tidligere så har jeg også en del pakker som må hentes og betales så om jeg har råd vet jeg neimen ikke.. men får se om jeg fyller opp tanken og slenger meg på... hadde jo vært kjempe morro og sett og bli sett hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er desverre (?) oppe ja..men må seriøst krype i køya snart ellers sovner jeg her jeg sitter...løftet endel takstein idag...og ganske gåen i armen etter å ha pussa A-stolpe...

 

EDIT: er BTW meldt 16mm Lørdag og 25mm Søndag og blir det slik skal ikke min blanke bil ut av "doggy" huset sitt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Da satser jeg på 07:30 fergen fra Horten, på Lørdag.

Er da på rudskogen like etter 09:00.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: vinke : Da satser jeg på 07:30 fergen fra Horten, på Lørdag.

Er da på rudskogen like etter 09:00.

Jepp, så om Vestfold gjengen er på Fokserød der klokka kvart på 7, så kjører vi samlet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møter Dere på fergen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke bortover imorra pga vær og økonomi. Sånn til opplysning for BE,Geir og Kim og evt andre som lurte på å dra bortover imorra...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal ikke bortover imorra pga vær og økonomi. Sånn til opplysning for BE,Geir og Kim og evt andre som lurte på å dra bortover imorra...

Blir nok hjemme jeg og pga konsert med sinna brus ikveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi BadeRock?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakker vi BadeRock?

 

JA! + LUDO som ble spillt på kurbadet.

(svarte jeg også, selv om spørsmålet sannsynlig ikke var til meg.....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på Rune Andersen i Tbg...holdt på å le meg ihjel...Hører LUDO skal være SINNSYKT bra...vurderer å ta meg råd til det...Nå ble vi veldig OT her men nå er jo treffet over...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på bilder fra di som har vært der jeg :) Som et plaster på såret ligsom hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som tok bilder da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.