Defa Guruer: Se her!!! SPM

Anbefalte innlegg

Jeg hat kjøpt en trådløs fjernkontroll m/nøkkel og den har 3 knapper, lås opp, lås igjen, og en 3dje (alternativ.) IKKE DEFA!

Lurer da i denne sammenhengen, om det går av å koble defaen til denne sentralen, slik at alarmen slår seg av og på i takt med åpning/låsing av dørene?

Det er en defa 821X sentral.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Defa 821X har sentrallåsstyring, så da skal du ikke behøve en ekstern fjernkontrollstyring til sentrallåsen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo være at han mangler den orginale defa fjernkontrollen Per?

Isåfall vil en tlf til Defa kunne hjelpe deg. Evt til en forhandler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En original Defa fjernkontroll koster under 500 kr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror han har kjøpt sånn "springkniv nøkkel" med sentrallås styring på og lurer på om dette kan kobles sammen. Noe jeg desverre ikke vet svaret på, men gjerne skulle likt å vite det :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha en 400 serie DEFA alarm. Det går ikke med 820 modellene.

På 400 serien er DEFAs fjernkontroller er overflødige da det er bilens originale fjernkontroll(er) som betjener alarmen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du må ha en 400 serie DEFA alarm. Det går ikke med 820 modellene.

På 400 serien er DEFAs fjernkontroller er overflødige da det er bilens originale fjernkontroll(er) som betjener alarmen.

Da var svaret kommet.... kjipt, da jeg må ha med 2 kontroller allikevel...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.