#1 Skrevet Juli 7, 2005 Funderer på om det er mulig montere åpen luftfilterinnsats på bilen min. Vet det er problemer med dette i forhold til luftmengdemålern. Hva om man eventuellt lager en "overgang" fra utgangen på luftmengdemålern og vidre til filtret? Vil det fungere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 7, 2005 Kollevold.no har et kit til K-jet.. Skulle tro dette ville passe på din. Har prøvd å nå de på mail og bestille kittet, men hørte aldri noe fra de.. Luftfilter Pipercross Induction kit, Audi 80/90, K-jetronic 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 7, 2005 Mulig det der passer. Uansett ikke noe billig morro når man tenker på at effektøkningen er nesten lik 0 på en vanelig 2,0l E.. Men blir jo litt grommere lyd sikkert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 7, 2005 Kollevold.no har et kit til K-jet.. Skulle tro dette ville passe på din. Har prøvd å nå de på mail og bestille kittet, men hørte aldri noe fra de..Luftfilter Pipercross Induction kit, Audi 80/90, K-jetronic Ikke noe k-jet tull på 2.0E fra 1992-> i Audi 80 Ikke noe problem å lage overgang til filteret. Personlig ville jeg gått for innsatsfilter, og borret litt i luftfilterboksen (blir lyd også da). Da er det enklere å slippe at motoren suger varm luft. Da blir det i alle fall ikke noe mere effekt. Heller mindre. Er populært å borre i framkant av boksen, og i bakkant. Da får du gjennomstrømning og slipper den varme luften fra motorrommet. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 7, 2005 Kollevold.no har et kit til K-jet.. Skulle tro dette ville passe på din. Har prøvd å nå de på mail og bestille kittet, men hørte aldri noe fra de.. Jeg ringte og prata med de ang div ting. Noen få dager senere lå det på postkontoret. Konklusjonen blir, ta en telefon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 8, 2005 Ikke noe k-jet tull på 2.0E fra 1992-> i Audi 80 mvh Vegard Er det ikke det i 115hk`ern da? og det der forgasser lignende innsputen på 90hk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2005 Er det ikke det i 115hk`ern da? og det der forgasser lignende innsputen på 90hk? Nei. Heldigvis kom 2.0E i Audi 80 B4 med skikkelig innsprøytning med normale dyser, Digifant. Har skrudd en del på denne motoren, så det vet jeg sikkert. 90 hk har som du antyder et forgasserlignende sprut...monopoint med en dyse. mvh Vegard 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...